nik_adams: (star)
nik_adams ([personal profile] nik_adams) wrote2013-11-21 10:41 pm

(no subject)

Колись давно знав я одного Віталія. Скажу відразу, не тією Віталік був людиною, за знайомство з якою долі ставлять могорич, та що там толерувати - був він відвертим закінченим мудаком. І от одного чудового дня, мрія Віталіка (на відміну від аналогічної мрії українського народу) здійснилася і він потрапив до Європи. Всі з полегкістю зітхнули, але ненадовго. В мерехтливому сяйві італійських зірок, під ніжний шепіт хвиль Адріатики, в очікуванні оральних ласк від щойно знятої місцевої повії, Віталік раптом помітив, що жриця кохання намагається скористатися гігієнічною серветкою і з криком: "Ти что, брезгуешь?!" показав їй, як наш десант поводиться з такими фіфами. Звісно ж, Віталю депортували без права повернення і з того часу він досить комфортно почувається в рідній стихії. Це я от до чого веду - неможливо стати частиною Європи перетнувши якусь там умовну лінію чи підписавши папірець. Не нам, українцям, пояснювати ціну таким підписам, скільки вже їх було підписано за 22 роки... Європа, як і розруха, в головах. В думках, діях, прагненнях. А що у нас у головах? Досить часто доводиться чути від різних людей, що Янукович - нелеґітимний Президент, окупант і, навіть, зрадник. Боже збав, людоньки! На мою думку, таке можуть говорити або відверті брехуни, або наївні самодури. Хотілося б їм нагадати, що Віктора Федоровича абсолютно чесно, прозоро і конституційно обрав більшістю голосів народ України, тому його вибір- це, об'єктивно, вибір українського народу. Вибір, який ми зробили в 2010-му році, прекрасно усвідомлюючи, кого ми обираємо. Ми всі стомилися від брехні, тож давайте будемо чесними хоча б перед собою - в тому стані, в якому зараз в загальній масі перебуває Україна, нам нічого робити в Європі. Демократичні цінності, шанування закону, все те, за що ми любимо Європу і прагнемо до неї, насправді, впирається в одне - в самоповагу. А тепер, поклавши руку на серце, скажіть мені чи є хоч краплина самоповаги у народу, який своїм лідером обрав двічі судимого бандита? Ще є міф, який своїм корінням сягає у споглядання знайомої і милої всім українцям картини, де зображена мати з лозиною, яка виглядає біля перелазу, коли вже та дочка намилується з козаком біля криниці і повернеться додому. У свідомості багатьох українців Європа уявляється саме такою матір'ю, яка терпляче чекає, коли ми вже перегуляємо і повернемося в її затишне лоно, щоб потім обдарувати нас новітніми технологіями, дармовими кредитами і безвізовим режимом. Знову помилка. Європейці, в першу чергу, прагматики і державники, тому чудово розуміють, що демократичні цінності - це страва для внутрішнього вжитку і максимум, що вони можуть запропонувати країнам третього світу- це наліпку з надписом "made in Europe" на кабальних торговельних угодах або ракетах класу "повітря- земля". Як патріот патріота я їх розумію, тут нічого особистого, це лише питання виживання в нашому жорстокому світі. І на рівних вони спілкуються лише з рівними, з тими, хто хоче і може захищати свої інтереси. Так, Європа могла б постачати нам чудові і якісні товари, стимулюючи нас до розвитку свого виробництва. Але навіщо це їм, якщо вони можуть постачати нам свій непотріб під виглядом якісного товару давши на лапу українському чиновнику з відповідного контролюючого органу? Вони там на заході хто завгодно, але не дебіли. Так, вони б могли інвестувати кошти в нашу економіку, будувати тут високотехнологічне виробництво, але навряд чи будуть це робити в країні, де ніхто не дасть гарантії, що завтра твій завод не забере собі просто так якийсь друг Сім'ї. Бігти, спотикаючись до Європи, щоб утекти від Росії і потрапити з однієї дупи в іншу не вихід та й не втечеш від себе. Давайте спочатку станемо європейцями і тоді буде сенс про щось розмовляти. А поки що, як казав один книш, "Мовчи та диш". Щоправда, в цій конкретній ситуації Віктор Федорових здивував навіть мене. Ну як можна бути таким клоуном?

[identity profile] lesya123.livejournal.com 2013-11-21 08:59 pm (UTC)(link)
поки сонце зійде - роса очі виїсть

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-21 09:07 pm (UTC)(link)
Звісно, щось треба робити. Але я не уявляю що.

[identity profile] lesya123.livejournal.com 2013-11-21 09:12 pm (UTC)(link)
своє. те що робили. тобто просто працювати.

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-21 09:27 pm (UTC)(link)
Я теж так вважаю. А з Луценком іти 24- го?

[identity profile] lesya123.livejournal.com 2013-11-21 09:37 pm (UTC)(link)
Назавжди пише що іти.

[identity profile] primardo.livejournal.com 2013-11-22 12:45 am (UTC)(link)
Отношение к этому я уже тебе высказал.
Частный вопрос - а разве ты имеешь права на такие выступления? Или ты уже не работаешь?

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-22 06:20 am (UTC)(link)
Так ведь выражать отсутствие гражданской позиции кажется еще никому не запрещали.

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-21 09:20 pm (UTC)(link)
"Хотілося б їм нагадати, що Віктора Федоровича абсолютно чесно, прозоро і конституційно обрав більшістю голосів народ України," Фактом лише є те що він є президентом. Те що його обрали чесно і більшістю - питання, не вірю.
"Вибір, який ми зробили в 2010-му році," Не ми, а якась частина нас.
"чи є хоч краплина самоповаги у народу, який своїм лідером обрав двічі судимого бандита?" Народ заслуговує такого президента? Заслуговує на всі 100% Якщо з кожного 2 авто лунає шансон.
"Європа могла б постачати нам чудові і якісні товари, стимулюючи нас до розвитку свого виробництва. Але навіщо це їм, якщо вони можуть постачати нам свій непотріб під виглядом якісного товару давши на лапу українському чиновнику з відповідного контролюючого органу?" Не погоджуюсь. Де їм брати той неякісний товар для України? Спеціально створювати технологічні лінії? Якщо літаки будують, то для України вони будуть в окремому боксі робити з іржавого металу? Якщо виготовляють сир з молока, то фермерам будуть казати, щоб ті доїли корів з маститом в загальну ємкість, бо це для українців? Маячня. Це може бути лише для:
Раніше в ЄС був стандарт для овочів, наприклад огірків, вони мають бути певної довжини, товщини і кривизни. Один в один. Якщо кривіший, грубший або товщий то це брак. Це було до кризи. Зараз їдять, відклали до кращих часів. Ось такий "непотріб" може йти. З таким погоджусь.
А в цілому я проти асоціації як і проти МС. Але відчуваю, що в нас лише два виходи і тепер лише МС. Але я цього дуже не хочу, хоча, ми це заслуговуємо.

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-21 09:37 pm (UTC)(link)
Обрали чесно і більшістю, факт. Якщо порушення і були, то несуттєві. Звісно, обрали не тому, що такий він вже хороший, просто за 5 років помаранчева влада зарекомендувала себе гірше не вигадаєш. Можна збувати сюди будь- який брак, не лише огірки. Ще була тема, коли в Україну масово завозили підтоплені авто з Європи, коли там були великі повені. Схем можна вигадати скільки завгодно, наші чиновники готові вирішити будь- які питання, головне зійтися в ціні. Мені здавалося, що це питання ви для себе вже вирішили. Хіба ви не в Європі?:)

[identity profile] vova-comment.livejournal.com 2013-11-21 09:47 pm (UTC)(link)
А в нас в Україні і дороги ідеальні, а якщо ями і є то несуттєві. Були і суттєві, це просто для нас здається несуттєвими. Таке і в нас є, я про авто.
Для себе я це питання не вирішив. Так, в Норвегії. Але бачу себе в Україні і це вже буде дуже скоро. В Європі я на стажуванні.

[identity profile] smijana.livejournal.com 2013-11-22 09:29 pm (UTC)(link)
Хто вибирав - хай і сидить вдома, мовчанн = знак згоди.
А я його не вибирала і не хочу щоб світ дивився і сприймав моє мовчання як згоду.
Як і 9 років тому - піду на Майдан.
..правда тоді я могла позволити відпроситися з роботи.. зараз - ні. :( клятий капіталізм, я уже в Європі. :)

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-23 05:37 am (UTC)(link)
:). Вдягайтеся тепліше!

[identity profile] smijana.livejournal.com 2013-11-23 05:42 pm (UTC)(link)
дякую :)
сьогодні була "розминка", всього кілька годин. У зимовому одязі нормально, але під кінець трохи починаєш мерзнути.
Найголовніше - завтра.
Але завтра збір о 12й біля пам'ятника Шевченка, а потім хода до Європейської площі. Коли йдеш - має бути тепліше.

Одужання можливе, але...

[identity profile] pry4ilok.livejournal.com 2013-11-21 09:37 pm (UTC)(link)
Все це так, але одна річ - одужувати в лікарні, а інша - в притоні...

Re: Одужання можливе, але...

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-21 09:40 pm (UTC)(link)
Найгірше, що питання про те, щоб одужувати вдома навіть не стоїть.
Edited 2013-11-21 22:12 (UTC)

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-21 10:03 pm (UTC)(link)
чергове кидалово зеків! але так тупо і брутально кинути - можуть тільки донецькі, одночасно до останнього моменту співаючи про Євроінтеграцію!

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-21 10:11 pm (UTC)(link)
Я ж і кажу- клоун. Ні, я розумію, що в Україні вже до будь- яких кульбітів звикли, але ж тут світова спільнота. Як можна так не дорожити своєю репутацією?

[identity profile] yurgengorg.livejournal.com 2013-11-21 10:14 pm (UTC)(link)
ой, відчуваю, що цього разу без крові не обійдеться вже!..

[identity profile] primardo.livejournal.com 2013-11-22 12:41 am (UTC)(link)
Вот чего тебя в эту геополитику понесло? Ты хоть немного разбираешься в теме? Проводил анализ развития украинской экономики последних лет, уровня доходов и жизни?
А по Европе?
То, что ты пишешь, это не вопрос даже - так, пожаловаться на судьбу.
И объясни мне, чего вас опят куда-то несет. Раз не Россия, то Европа. Вот щас мы дикари, не готовы нихера, а потом оцивилизуемся и нас возьмут.
Куда вас возьмут? Европа рушится. И будет рушится дальше, это кризис мировой системы. Чтобы под него не угодить, целесообразнее держаться от этой системы подальше. Когда он закончится - уж не знаю чем, войной видимо, как обычно - преимущество будет у тех, кто плавал самостоятельно, а не цеплялся за чужие обломки.
Но и это вопрос не твой, его за тебя решат. Ты меня там просто сразил - идти с Луценко или не идти. Навсегда, видишь ли сказало - идти. Пошли, бля.
Все как у нас. Эхо сказало, все хомяки пошли за навальным.
Не имеет значения, против кого ваш луценко борется. Для тебя важно, что он конкретно тебе даст. Это не шкурничество. Нету щястья для всех, есть классовые интересы. А общие рассуждения о демократии и борьбе с коррупцией пусть засунет себе глубоко.
А то я у себя там на этой теме уже поучаствовал в одной революции, мать ее.

Не понравилось мне, вобщем. Ночью надо спать или водку пить, а не рефлексировать на утопическую тему спасения отечества.
И вообще ты что-то странный в последнее время. Изменился.

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-22 07:49 am (UTC)(link)
В принципе, я об этом же и писал. Не про то, конечно, что и пост фигня и сам я тоже, изменился. Про то, что сначала нужно вбиться в перья, стать самостоятельным игроком и только после этого появится возможность полноценно решать с кем дружить не ущемляя при этом своих интересов. Но об этом вопрос сейчас даже не стоит. Мы должны Европе кучу денег и нам нужно от неё еще, чтобы заплатить хотя бы часть старых долгов. С другой стороны Россия давит ценой на газ и демонстрацией закрытия своих рынков для украинской продукции. Но не будем лезть в дебри, как ты правильно заметил, я в этом действительно ни черта не понимаю. Твоя реакция на пост мне понятна. Ты находишься вне контекста украинских реалий и потому пребываешь в недоумении зачем писать такую откровенную чепуху, очевидные и понятные всем вещи, еще и не ссылаясь на геополитическую статистику. А контекст такой- на протяжении всего года нагнетался ажиотаж вокруг подписания Украиной ассоциации с ЕС, которое должно было состояться 28 ноября этого года. При этом клятвенно всех убеждал и внутри страны, и зарубежом, что документ будет обязательно подписан, что мы уже обеими ногами в Европе с молочными реками и кисельными берегами, так что можно расслабиться. И вот вчера, за неделю до саммита, наше правительство заявило, что подписание придется отложить на неопределенное время да и вообще, если честно, то нечего нам в той Европе делать. Естественно, это вызвало огромный скандал, у большей части украинцев возникло ощущение, что их опять кинули, предали, посмеялись над ними. На гребне этой волны появились призывы идти мочить предателей и утопить в крови продажный режим. Мой пост- реакция на эти события и ничего больше, попытка вернуться к реальности. А вопрос про Луценко это никакой не призыв и даже не мусорская провокация с целью выявления потенциальных экстремистов. Мне просто интересно, насколько всё изменилось, после 2004- го года.

[identity profile] pravdun.livejournal.com 2013-11-25 06:05 pm (UTC)(link)
кабинет не имеет полномочий отменять решения конституции и верховной рады...
просто янукович выпрашивает больше денег чем ему дают...
космический закон масы тел уже все сделал: 13трилионов европейских денег притянут 0.18трил.украинских...

зарабатывайте...

[identity profile] wintcor.livejournal.com 2013-11-22 08:43 am (UTC)(link)
Судя по разнице дат написания поста и его публикации, вы предполагали такое развитие событий?

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-22 08:59 am (UTC)(link)
Да нет, вчера написал и запостил. Если бы вы не обратили внимания, я бы даже не заметил, что с датой что-то не так. Развитие событий предполагались самые разные, но что всё будет так откровенно нагло и рагульно не предполагал никто.

[identity profile] wintcor.livejournal.com 2013-11-22 09:27 am (UTC)(link)
Мне понравился ваш пост: внятно, логично и без воплей. Я согласен практически со всем,
но мне не кажется, что это было "кидалово": кидать в такой ситуации - себе дороже (последствия могут быть слишком серьезные и опасные). Хотя вам, конечно, виднее.

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-22 06:28 pm (UTC)(link)
Да я и сам не понимаю, что происходит. Похоже, Наш всё еще торгуется. А может и договорился уже. Вопрос только с кем.

[identity profile] pravdun.livejournal.com 2013-11-25 06:15 pm (UTC)(link)
у росеи бабки кончілись...

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2013-11-25 06:28 pm (UTC)(link)
Мовчання влади якесь занадто багатозначне і незрозуміле. Але до 29- го все ж доведеться дати кінцеву відповідь. Росія і без грошей може дати багато чого.

[identity profile] xtrabass.livejournal.com 2013-11-22 07:56 pm (UTC)(link)
Все правильно.

[identity profile] vivagor.livejournal.com 2013-11-24 01:29 pm (UTC)(link)
Як можна бути таким клоуном? Дуже просто - народитися ним. :)

[identity profile] jabogdan.livejournal.com 2014-01-03 02:11 pm (UTC)(link)
вас обдурили.
ніхто Януковича з такими повноваженнями не вибирав.
маніпуляції з введенням і відміною політреформи це звичайне шулерство.
в нас нема нині жодного легітимного органу влади крім місцевих рад.
В Києві ж нема навіть легітимної иісцевої влади.
Узурпація, переворот, революція - це така ж легітимність як і у діючої діюча влади.

[identity profile] nik-adams.livejournal.com 2014-01-03 07:53 pm (UTC)(link)
Те, що ви говорите називається робити хорошу міну при поганій грі. Насправді ж, для легітимності цілком достатньо того, що в країні до його указів ставляться як до указів Президента, а на міжнародній арені його сприймають як повноцінного Президента. Те ж саме буде справедливим і для будь- його іншого, якщо його визнають, не важливо яким шляхом той здобуде владу.